IMM: Przygotowania do świąt w social media
  • 0
  • 1
11.12.2015

IMM: Przygotowania do świąt w social media

Polscy internauci przymierzali się do wyboru świątecznych prezentów już od października. W listopadzie w social media zaroiło się od próśb o wsparcie zakupowe. Łącznie do końca pierwszego tygodnia grudnia pojawiło się ponad 13 tys. zapytań i wzmianek na temat prezentów – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 grudnia 2015

10 grudnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2015

PRCH: Grudzień kluczowym miesiącem dla handlu. Biżuteria i zabawki najczęściej wybierane przez Polaków

W grudniu centra handlowe odwiedzane są prawie o 20% częściej niż w innych miesiącach – wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych. W tym newralgicznym dla branży handlowej okresie największym zainteresowaniem klientów cieszą się sklepy oferujące biżuterię, zegarki, akcesoria i zabawki oraz książki. Te branże notują wówczas ponad dwukrotny wzrost wartości koszyka zakupowego.