IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w maju. Głównym tematem wybory prezydenckie - Marketing przy Kawie
IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w maju. Głównym tematem wybory prezydenckie
  • 0
  • 5
23.06.2015

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w maju. Głównym tematem wybory prezydenckie

Maj został zdominowany przez tematykę kampanii wyborczej oraz II tury wyborów prezydenckich. Na fotel lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów powróciła „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Rzeczpospolitą” oraz TVN – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2015

22 czerwca 2015