Imagination Day 9 za nami. Kreatywność i trendy oczami ekspertów
  • 0
  • 1
5.12.2019

Imagination Day 9 za nami. Kreatywność i trendy oczami ekspertów

Nadążanie za nowymi narzędziami jest istotne, ale skuteczność musi iść w parze z wpływem społecznym. Współczesnemu odbiorcy nie wystarczy wyłącznie promocja produktu. Ważne jest przekazywanie idei, dobrze dopasowana rozrywka, a jej formy powinny być oderwane od dotychczas znanych nam schematów. Tak można podsumować głos ekspertów, który zabrzmiał 3 grudnia podczas Imagination Day 9.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2019

4 grudnia 2019