„I’m good but not an angel”. Młode modelki promują markę Sinsay (wideo)
  • 1
  • 4
28.02.2013

„I’m good but not an angel”. Młode modelki promują markę Sinsay (wideo)

„I’m good but not an angel” to hasło kampanii marki odzieżowej Sinsay, należącej do firmy LPP. Działania reklamowe skierowane są do kobiet w wieku 16–19 lat. W premierowej kampanii wystąpiły wschodzące gwiazdy modelingu: Krystyna Ziółek i Julia Borawska. Pierwsze sklepy Sinsay otwarte zostaną 1 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54599 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kate

11 lat temu

muzyka

warto dodać, że w tle słychać zespół Kamp! 'Distance of the modern heard'

28 lutego 2013