Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka? – kontynuacja kampanii dotyczącej cyfryzacji telewizji (wideo)
  • 1
  • 1
17.04.2012

Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka? – kontynuacja kampanii dotyczącej cyfryzacji telewizji (wideo)

Pytanie za milion: „Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka?” – zostaje postawione w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49546 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 kwietnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012

Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo, jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu – lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy.