„Ile warte jest Twoje zdanie?” – internetowa ofensywa Acxiom Polska
  • 0
  • 1
19.08.2008

„Ile warte jest Twoje zdanie?” – internetowa ofensywa Acxiom Polska

Acxiom Polska zachęca Internautów do dzielenia się informacjami na temat ich stylu życia i  preferencji zakupowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2008

Pocztówka z wakacji – ruszyła kampania reklamowa Przyprawy Kuchni Greckiej KAMIS

Ruszyła kampania reklamowa Przyprawy Kuchni Greckiej KAMIS – nowej, wprowadzonej na początku sierpnia, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe Kamis. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny – przedstawienie nowego produktu i popularyzacja kuchni narodowych, a także wizerunkowy – inspiracje i podróże kulinarne to jeden z podstawowych elementów komunikacji marki KAMIS. Działania potrwają do końca września i obejmą przede wszystkim wysokonakładową prasę dla pań oraz Internet.