Ikea UK z kolejną odsłoną kampanii „Tomorrow starts tonight”
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 3
28.09.2020

Ikea UK z kolejną odsłoną kampanii „Tomorrow starts tonight”

Brytyjski oddział Ikei kontynuuje kampanię „Tomorrow starts tonight” („Jutro zaczyna się dziś w nocy”), promującą meble i akcesoria do sypialni. Ukazuje w niej korzyści, jakie przyniesie dobrze zaprojektowana sypialnia.

Zając przez pół nocy imprezował ze znajomymi, a później oglądał filmy. Zasnął nad ranem, na kanapie, w świetle kilku ekranów. Żółw budzi się po nocy smacznie przespanej w wygodnym łóżku. Jaki będzie wynik biegu, w którym obaj uczestniczą? Z tym pytaniem pozostawiają nas twórcy spotu telewizyjnego. Jest on również pokazywany w serwisach społecznościowych.

Działania prowadzone są też w prasie i na outdoorze. Marka przekonuje w nich, że komfortowe warunki do spania zadziałają o wiele lepiej na nasze zdrowie, samopoczucie i wygląd niż doraźne środki w postaci tabletek nasennych czy kremów przeciwzmarszczkowych. Nazajutrz zaś nie będziemy potrzebowali napojów energetyzujących.

Kampanię przygotowała agencja Mother. Autorką zdjęć jest Amy Currell.

Źródło: www.moreaboutadvertising.com

  • 3
„Tomorrow starts tonight”

Trwa kampania „Tomorrow starts tonight”

28 września 2020