- 1
- 1
IKEA rozpoczyna kampanię o roli kuchni w domu – „Życie stać na wiele, ale Ciebie też”
Pod hasłem „Życie stać na wiele, ale Ciebie też” IKEA inauguruje rok Cooking & Eating. Kampania ma na celu podkreślenie roli kuchni i stołu jako serca domu, miejsca spotkań, rozmów i wspólnego przeżywania życia.
Głównym elementem kampanii marki jest 30-sekundowy spot telewizyjny, a także trzy 15-sekundowe spoty produktowe. Skupiają się na różnych aspektach związanych ze spotkaniami przy stole – od przygotowania zastawy, przez gotowanie, po sprzątanie.
Ponadto na potrzeby działań digital powstało dwanaście 10-sekundowych spotów prezentujących produkty marki.
Jak pokazują statystyki raportu „IKEA Life At Home 2024”, wspólne życie z innymi sprzyja częstszemu śmiechowi i większemu zadowoleniu z życia. Spoty opowiadają czułą historię rodziny, której dom wypełnia się niespodziewanymi momentami, ludźmi i meblami, czyli po prostu życiem.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML, a za zakup mediów – Wavemaker. Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, a za postprodukcję – Televisor.

