„Pogromcy mitów” w kampanii Ikei - Marketing przy Kawie
Ikea rozpoczęła kampanię „Pogromcy mitów”
  • 1
  • 3
20.04.2023

Ikea rozpoczęła kampanię „Pogromcy mitów”

Sieć sklepów Ikea wystartowała z kampanią „Pogromcy mitów”. Pokazuje w niej, że lepszy dla środowiska styl życia nie wymaga wysiłku i radykalnych zmian.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 kwietnia 2023

19 kwietnia 2023