„Sleepfluencers” – kampania Ikei w Szwecji - Marketing przy Kawie
Ikea rozdaje rolety okienne, które przekształcają okna w reklamy
Advertisement
  • 1
  • 2
22.09.2024

Ikea rozdaje rolety okienne, które przekształcają okna w reklamy

Ikea w Szwecji rozpoczęła kampanię „Sleepfluencers”. Wysyła do klientów darmowe rolety, które od zewnętrznej strony są zadrukowane reklamami jej produktów związanych ze snem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
20.09.2024

„ESG Update” – nowa publikacja Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

W Polsce wzrost świadomości na temat ESG (ang. Environment, Social Responsibility, Corporate Governance), czyli kluczowych czynników pozafinansowej oceny firm i organizacji, to z jednej strony wynik unijnej dyrektywy CSRD, z drugiej zaś presji konsumenckiej. Aż 72% Polaków uważa, że firmy powinny poruszać kwestie ważne dla swoich konsumentów i pracowników. Takie dane przytacza IAB Polska w swojej najnowszej publikacji „ESG Update”.

  • 0
  • 1
  • 0
20.09.2024

Dyrektorzy marketingu wdrażają GenAI mimo niewielkiej wiedzy na jej temat – badanie SAS

Dziewięćdziesiąt procent organizacji zamierza zainwestować we wdrożenie generatywnej sztucznej inteligencji w marketingu w 2025 r. Taki sam odsetek dyrektorów działów marketingu przyznaje, że nie do końca rozumie działanie GenAI oraz jej realny wpływ na procesy biznesowe. Tak wynika z globalnego badania „Marketers and GenAI: Diving Into the Shallow End”, przeprowadzonego przez Coleman Parkes Research na zlecenie SAS.