Ikea Retail rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną
  • 0
  • 1
19.05.2017

Ikea Retail rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną

Zwycięzcą przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki Ikea Retail została agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Dwuletni kontrakt obejmie działania marketingowe w mediach off- i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Przetarg podzielony został na 3 etapy i trwał 2 i pół miesiąca. Wzięło w nim udział 7 agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2017

18 maja 2017