Ikea Retail z nowym partnerem w obszarze komunikacji marketingowej
  • 0
  • 0
16.04.2018

Ikea Retail z nowym partnerem w obszarze komunikacji marketingowej

Ikea Retail ma nowego partnera w obszarze komunikacji marketingowej. Została nim agencja VML Poland. Zajmie się ona planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych w Polsce.

Drugim kluczowym partnerem marki Ikea Retail w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 r.

VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu, który obejmował przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych brandu. Jej propozycja strategiczna otrzymała jedną z najwyższych ocen. Agencja zajęła drugie miejsce.

Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki – komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu Ikea Retail w Polsce.

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.

16 kwietnia 2018

13 kwietnia 2018