Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da Vinci
  • 0
  • 1
21.11.2017

Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da Vinci

Sieć Ikea znów reaguje na aktualne wydarzenia w kulturze. Tym razem nawiązała do niedawnej aukcji najdroższego obrazu w historii, namalowanego przez Leonarda da Vinci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47045 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 listopada 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2017

Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfK

Black Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.