0 1 23.04.2019Ikea odświeża logo. Zmiany są niemal niezauważalnedesign firmy TweetIkea zaprezentowała odświeżone logo. Zmiany są praktycznie niezauważalne na pierwszy rzut oka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53947 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 0 0 0 1 23.04.2019Norweskie linie lotnicze oskarżane o seksizm z powodu dress code’uLinie lotnicze Norwegian Air przygotowały dla swoich pracowników obszerny dokument dotyczący nowego dress code’u. Wywołały tym pewne kontrowersje – podaje „Rzeczpospolita”.
1 0 0 0 1 23.04.2019„Zachowaj spokój każdego dnia!” – kampania Nervosolu TabsHerbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią promującą Nervosol Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotiv kampanii.
1 0 0 0 1 23.04.2019Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny23 kwietnia w telewizji premierę miał spot marki Morliny. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej oferty na grilla: kiełbas cienkich oraz karkówki.
0 1 0 0 1 23.04.2019Golden Arrow z nowymi kategoriami8 maja mija termin nadsyłania zgłoszeń do Golden Arrow 2019. W konkursie prace oceniane będą pod kątem efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji pojawiły się trzy nowe kategorie: Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.