Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”
  • 0
  • 4
27.10.2022

Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”

Sieć Ikea kontynuuje działania w ramach swojej platformy employer brandingowej „Znaczy więcej”. Od 26 października w kanale marki na YouTube dostępny jest trwający ponad 47 minut film, w którym pracownicy i pracowniczki od kuchni pokazują pracę w dużej firmie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2022

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Sztuczna inteligencja wykryje dual quality – podwójną jakość produktów

Eksperci z Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI) wraz z naukowcami z Instytutu Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk (IPI PAN) zaprojektowali system informatyczny ANSI. Służyć on będzie do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem dual quality, czyli zjawiska podwójnej jakości produktów na różnych rynkach.