Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”
  • 0
  • 4
27.10.2022

Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”

Sieć Ikea kontynuuje działania w ramach swojej platformy employer brandingowej „Znaczy więcej”. Od 26 października w kanale marki na YouTube dostępny jest trwający ponad 47 minut film, w którym pracownicy i pracowniczki od kuchni pokazują pracę w dużej firmie.

Reportaż „Znaczy więcej” jest częścią projektu realizowanego w firmie od roku. Jego celem było wypracowanie oryginalnego sposobu na promowanie marki pracodawcy na rynku. W trakcie projektu zorganizowano m.in. konkurs dla pracowników. Mieli przygotować krótki film o tym, co oznacza dla nich praca w tej firmie. Produkcje wybrane przez komisję konkursową zostały poddane głosowaniu. Liderki i liderzy głosowania publiczności wsparli dział employer brandingu w wyborze bohaterek i bohaterów reportażu.

Bohaterami filmu są:

  • Dominika – kierowniczka Działu Przepływu Towarów w oddziale sieci w Lublinie;
  • Tsezar z Działu Odzyskiwania Towaru we Wrocławiu;
  • Bernadeta – sprzedawczyni w dziale ze stołami i krzesłami;
  • Józef – starszy specjalista ds. obsługi posprzedażowej w warszawskiej Domolinii firmy.

Tytuł filmu bezpośrednio odnosi się do nazwy platformy komunikacyjnej, która wystartowała w Polsce w kwietniu 2021 r. Jej celem jest budowanie marki pracodawcy poprzez podkreślanie, że każdy z pracowników i pracowniczek może:

  • mieć pozytywny wpływ na siebie i swoje otoczenie;
  • wspólnie rozwijać się każdego dnia.

W swoich działaniach employer brandingowych Ikea koncentruje się m.in. na pokazaniu:

  • autentycznej atmosfery pracy w firmie;
  • oferowanych udogodnień;
  • warunków pracy;
  • zachowań i postaw odzwierciedlających wartości marki w praktyce.

Te ostatnie wpisane są m.in. w „Strategię równości, różnorodności i włączania”. Ikea Retail w Polsce realizuje ją od około trzech lat. Wspiera w ten sposób przyjazną i otwartą kulturę pracy.

Film „Znaczy więcej” został po raz pierwszy zaprezentowany bohaterkom, bohaterom, ich bliskim i zaproszonym gościom 25 października podczas premiery kinowej. Od 26 października jest dostępny online:

  • na kanale YouTube marki;
  • w employer brandingowych mediach społecznościowych @PracawIKEA (w krótszych formach);
  • na stronie www.IKEA.pl/TwojaStronaPracy.

Premierze towarzyszyć kampania na Instagramie i YouTube. Produkcją filmu zajmowało się RedFilmProduction. Za działania w mediach społecznościowych i opiekę kreatywną odpowiada agencja LuckyYou.

  • 4
Reportaż Ikei „Znaczy więcej”

Reportaż Ikei „Znaczy więcej”

Reportaż Ikei „Znaczy więcej”
Reportaż Ikei „Znaczy więcej”
Reportaż Ikei „Znaczy więcej”

27 października 2022

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Sztuczna inteligencja wykryje dual quality – podwójną jakość produktów

Eksperci z Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI) wraz z naukowcami z Instytutu Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk (IPI PAN) zaprojektowali system informatyczny ANSI. Służyć on będzie do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem dual quality, czyli zjawiska podwójnej jakości produktów na różnych rynkach.