Ikea w internetowym show rozładowuje napięcia związane z zakupem mebli - Marketing przy Kawie
Ikea w internetowym show rozładowuje napięcia związane z zakupem mebli
  • 3
  • 0
22.03.2018

Ikea w internetowym show rozładowuje napięcia związane z zakupem mebli

Ikea próbuje załagodzić potencjalne kłótnie partnerów urządzających mieszkania. W kanale YouTube wprowadziła humorystyczny format „Matchers Keepers”. Pary i współlokatorzy biorą udział w show, by sprawdzić, czy ich gusta są zbieżne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2018