Ikea Canada i kampania z udziałem drag queens
  • 1
  • 0
21.06.2018

Ikea Canada i kampania z udziałem drag queens

Ikea Canada do kampanii reklamowej zaangażowała drag queens. Ich zadaniem było przygotowanie strojów z przedmiotów dostępnych w kolekcji marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek

6 lat temu

Moje dzieci boją się drag queens, więc będziemy omijali Ikeę z daleka. Dziękuję za informację.

kobieta 45

6 lat temu

@Marek: wypadałoby wytłumaczyć dzieciom, ze to po prostu przebrani i pomalowani LUDZIE..

21 czerwca 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
21.06.2018

Młodzi i kawa – badanie ARC Rynek i Opinia

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz inne napoje gorące. Ich ulubioną kawą jest latte, jednak równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018 zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.