W III kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem. Cały rok zakończy się spadkiem o 8,6%. Analiza Publicis Groupe
  • 0
  • 7
4.12.2020

W III kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem. Cały rok zakończy się spadkiem o 8,6%. Analiza Publicis Groupe

Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł. Oznacza to spadek o 11,7% w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z raportu „Rynek reklamy i mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 grudnia 2020

3 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek

Z badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii Covid-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Jest tak zarówno w odniesieniu do grup społecznych, jak i instytucji, organów czy mediów. Wybuch epidemii niewiele zmienił jednak w postrzeganiu marek. 80% badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu Covid-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.