II edycja programu „Trzymaj z TUI” - Marketing przy Kawie
II edycja programu „Trzymaj z TUI”
  • 0
  • 1
11.07.2011

II edycja programu „Trzymaj z TUI”

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi II edycję programu partnerskiego dla firmy TUI Poland. Program skierowany jest do agencyjnych biur podróży, które oferują produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lipca 2011