II edycja Internet ASAP Open i Fuck-up Festivalu już 22 stycznia
  • 0
  • 1
9.01.2019

II edycja Internet ASAP Open i Fuck-up Festivalu już 22 stycznia

Drugi Internet ASAP Open i Fuck-up Festival odbędą się w Krakowie 22 stycznia. Hasłem tej edycji będzie: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”.

Internet ASAP Open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymieniają się doświadczeniami. We wtorek 22 stycznia o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat takie spotkanie odbędzie się po raz drugi. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Tym razem zaproszeni goście wspólnie podejmą temat: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią:

  • Mateusz Miga z „Dziennika Sport”,
  • Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego,
  • Dawid Maj oraz Aleksander Pawlik z BeDigital,
  • Konrad Syga i Monika Klimkiewicz z BrandOxygen,
  • Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana.

Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”, poprowadzi Marketing Fuck-up Festival. To przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP Open. Hasłem i zarazem ideą tego cyklicznego przedsięwzięcia jest: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”.

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.

Agenda spotkania:

  • 18:30 – 18:55
    Jak odnaleźć się w świecie fake newsów?
    Prowadzący: Maks Michalczak, PR manager Abanana i Eura7
    Gość specjalny: Mateusz Miga, „Dziennik Sport”
  • 18:55 – 19:20
    Kryzysy: zapobiegać czy leczyć? Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
    Prowadzący: Michał Zalewski, Rzecznik KBF
  • 19:20 – 19:35
    Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA – fake news case study
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7
  • 19:35 – 19:55
    Fake dane, czyli skąd się biorą dane w Internecie i czy można im ufać?
    Prowadzący: Dawid Maj, Aleksander Pawlik, BeDigital
  • 19:55-20:15
    Wszyscy kłamią, czyli kilka słów o „fake newsach” w mediach społecznościowych
    Prowadzący: Konrad Syga, Monika Klimkiewicz, BrandOxygen
  • 20:15
    Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
    Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”

Organizatorami są agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7. Partnerzy wydarzenia: Krakowskie Biuro Festiwalowe, BeDigital, BrandOxygen.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1

9 stycznia 2019