Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę - Marketing przy Kawie
Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę
  • 0
  • 1
17.06.2020

Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę

Polkomtel przygotował kampanię reklamową, która jest częścią nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”. Twarzą spotów został aktor kabaretowy i performer, Igor Kwiatkowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
17.06.2020

„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów Edelmana dla branży spożywczej

W kontekście budowy zaufania priorytetem dla branży spożywczej powinny być kwestie związane z dostępem do żywności i przeciwdziałanie jej marnowaniu – wynika z badania firmy Edelman. Respondenci w coraz większym stopniu oczekują, że branża spożywcza będzie wychodzić naprzeciw potrzebom społeczeństwa, szczególnie w kontekście problemów o charakterze globalnym. Uczciwość oraz rzetelność to dwa obszary, na których – zdaniem konsumentów – powinna skupić się branża spożywcza.

  • 0
  • 1
  • 0
17.06.2020

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło ostatnio wydatki na zakupy pozaspożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych. Jeżeli już, to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

16 czerwca 2020