Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę
  • 0
  • 1
17.06.2020

Igor Kwiatkowski jako mąż, żona, córka i teściowa, czyli nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę

Polkomtel przygotował kampanię reklamową, która jest częścią nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”. Twarzą spotów został aktor kabaretowy i performer, Igor Kwiatkowski.

W reklamach jest on odtwórcą głównych ról i wciela się we wszystkie postaci w rodzinie: raz męża, raz żony, kiedy indziej córki lub teściowej. Pierwszy film kampanii, zatytułowany „Klaudia”, nawiązuje do cech oferty na kartę – opowiada o wolności, swobodzie i braku zobowiązań.

Kolejne perypetie rodziny pojawią się wkrótce. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz za pośrednictwem materiałów BTL.

  • Kreacja: Brain
  • Reżyser: Maciej Kowalczuk
  • Operator obrazu: Piotr Sobociński
  • Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, dyrektor kreatywny, Jakub Kamiński, dyrektor kreatywny, Marcin Karłowski, senior copywriter
  • Muzyka: Mister Modo, Ugly Mac Beer „Rumble in Havana”
  • Realizator dźwięku: Marek „Maro” Nowak
  • Producent: Mariusz Matwiejczuk
  • Dom produkcyjny: TFP
  • Postprodukcja: Televisor, Ztudioiburza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Kampania w mediach społecznościowych: Vizeum
  • 1
Igor Kwiatkowski

Igor Kwiatkowski w reklamach Plusa

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów Edelmana dla branży spożywczej

W kontekście budowy zaufania priorytetem dla branży spożywczej powinny być kwestie związane z dostępem do żywności i przeciwdziałanie jej marnowaniu – wynika z badania firmy Edelman. Respondenci w coraz większym stopniu oczekują, że branża spożywcza będzie wychodzić naprzeciw potrzebom społeczeństwa, szczególnie w kontekście problemów o charakterze globalnym. Uczciwość oraz rzetelność to dwa obszary, na których – zdaniem konsumentów – powinna skupić się branża spożywcza.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło ostatnio wydatki na zakupy pozaspożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych. Jeżeli już, to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

16 czerwca 2020