Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
  • 0
  • 2
26.03.2021

Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop nazywany ojcem chrzestnym punk rocka został twarzą kampanii „Nie wstydź się!”, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Jego utwór „The Passenger” ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

pankreatywny

8 miesięcy temu

To jest takie złe, że nie wiem od czego zacząć... od udawanego chamstwa w postaci fucka (wystawionego do kogo? do konsumenta?)?, od ambasadora niedostosowanego do TG (jak mniemam, to smakowe pifko jest pozycjonowane na kobiety)?, od nic nie wnoszącej do story a nawet dezorientującej treści słów? No, ale jak właścicielem marki jest gość o zerowym wyczuciu estetyki wymachujący wibratorami wielkimi jak jego ego -żeby niby do kobiet dotrzeć z przekazem, to wychodzi takie połączenie reklamy butów Bartek, piwa Cornelius i rajstop Adrian ;)

Arian

8 miesięcy temu

Ićstont.

odbiorca

8 miesięcy temu

- Cześć, jestem Cytrynka i kocha mnie cała rodzinka!
- Cześć, jestem Kiwi i jeszcze nie jedno was we mnie zadziwi!
- Cześć, jestem Marakuja i ... nie wiem w zasadzie co mam powiedzieć ...

26 marca 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 3
26.03.2021

Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku

Marka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.