Identyfikacja wizualna nowych centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park - Marketing przy Kawie
Identyfikacja wizualna nowych centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park
  • 0
  • 1
30.01.2006

Identyfikacja wizualna nowych centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park

Firma Parkridge CE Retail zaprezentowała dzisiaj identyfikację wizualną powstających centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park. Logotyp, podobnie jak wnętrza przyszłych galerii nawiązuje do natury, łącząc ze sobą elementy nowoczesności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2006

Robert Korzeniowski i Kamil Durczok niosą ogień olimpijski w Mediolanie

Wczoraj koło godz. 20.00 zakończył się "polski" etap Sztafety Olimpijskiej Turyn 2006. Jako pierwszy Kamil Durczok odebrał ogień olimpijski od holenderskiej biegaczki. Po przebiegnięciu kilkuset metrów przekazał go Dorocie Kitlas, gimnazjalistce ze Słomianki, małej wsi w województwie podlaskim. Na mediolańskim Piazza della Scalla czekał już Robert Korzeniowski, czterokrotny zdobywca złotego medalu olimpijskiego i największa - obok Alberto Tomby – sportowa gwiazda Sztafety Turyn 2006. Sztafetę zamknęli Marek Płodzik i Walenty Siemaszko.