- 0
- 1
IDC Polonia wybrało agencję Dziadek do orzechów do obsługi marki Góralki
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 r. Wybrano agencję Dziadek do orzechów.
Umowa współpracy obejmie m.in. planowanie, produkcję, koordynację i zakup mediów do działań komunikacyjnych marki w 2021 r. Agencja będzie odpowiedzialna za:
- realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowych,
- kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant produktu,
- aktywacje konsumenckie,
- stałą komunikację na profilach marki Góralki w mediach społecznościowych.
– Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Góralki agencji Dziadek do orzechów, ponieważ potencjał konceptu kreatywnego przedstawionego przez agencję został oceniony zdecydowanie najwyżej. Swoją propozycją agencja najlepiej odpowiedziała na założenia postawione w briefie i doskonale wpasowała się w brand image Góralek. Dziadek do orzechów jako jedyna agencja nawiązał tak mocno i tak celnie do okazji spożycia naszego nowego produktu, na czym najbardziej nam zależało – mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.
Góralki to druga po Lusette marka z portfolio, którą IDC Polonia zdecydowało się powierzyć tej agencji.
- 1