IDC Polonia wybrało agencję Dziadek do orzechów do obsługi marki Góralki
  • 0
  • 1
4.12.2020

IDC Polonia wybrało agencję Dziadek do orzechów do obsługi marki Góralki

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 r. Wybrano agencję Dziadek do orzechów.

Umowa współpracy obejmie m.in. planowanie, produkcję, koordynację i zakup mediów do działań komunikacyjnych marki w 2021 r. Agencja będzie odpowiedzialna za:

  • realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowych,
  • kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant produktu,
  • aktywacje konsumenckie,
  • stałą komunikację na profilach marki Góralki w mediach społecznościowych.

Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Góralki agencji Dziadek do orzechów, ponieważ potencjał konceptu kreatywnego przedstawionego przez agencję został oceniony zdecydowanie najwyżej. Swoją propozycją agencja najlepiej odpowiedziała na założenia postawione w briefie i doskonale wpasowała się w brand image Góralek. Dziadek do orzechów jako jedyna agencja nawiązał tak mocno i tak celnie do okazji spożycia naszego nowego produktu, na czym najbardziej nam zależało – mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.

Góralki to druga po Lusette marka z portfolio, którą IDC Polonia zdecydowało się powierzyć tej agencji.

  • 1
IDC Polonia wybrało agencję do obsługi marki Góralki

IDC Polonia wybrało agencję do obsługi marki Góralki

4 grudnia 2020

3 grudnia 2020