Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnych
  • 1
  • 9
7.10.2019

Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnych

Ibuprom rozpoczął kampanię reklamową nawiązującą do języka kampanii wyborczej. Komunikacja odnosi się do popularnych haseł wyborczych. Wykorzystano m.in. slogany.: „Twój przeciwbólowy kandydat”, „Jedynka na liście przeciwbólowej”, „Idealny kandydat w walce z bólem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48482 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 października 2019

4 października 2019

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.