Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnych
  • 1
  • 9
7.10.2019

Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnych

Ibuprom rozpoczął kampanię reklamową nawiązującą do języka kampanii wyborczej. Komunikacja odnosi się do popularnych haseł wyborczych. Wykorzystano m.in. slogany.: „Twój przeciwbólowy kandydat”, „Jedynka na liście przeciwbólowej”, „Idealny kandydat w walce z bólem”.

Kampania marki Ibuprom „Wybory bez bólu” wystartowała 1 października 2019 r. W jej ramach w ośmiu miastach Polski pojawiły się billboardy i citylighty. W sumie wykorzystano około 1000 nośników różnych formatów. Ponadto w Internecie można śledzić kampanię display oraz działania w social media z wykorzystaniem hashtagu #wyborybezbolu.

Dodatkowo na stronie www.wyborybezbolu.pl można dowiedzieć się, czym jest wyborczy ból głowy i jak sobie z nim radzić.

Kreację przygotowała Agencja Warszawa wraz z działem marketingu USP Zdrowie. Planowaniem mediów zajął się Wavemaker.

  • 9

„Wybory bez bólu” obiecuje Ibuprom

7 października 2019

4 października 2019

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.