IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie
  • 0
  • 1
29.06.2020

IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie

30 czerwca kolejna edycja spotkań IBRA Rozmowy, poświęconych tworzeniu marki. Tym razem organizatorzy porozmawiają z przedstawicielami biznesu o komunikacji marki oraz kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. Na przykładzie swoich firm zaproszeni eksperci pokażą, z jakimi zmianami muszą mierzyć się marki technologiczne.

Jaka jest ich rola w trudnych czasach? Czy firmy związane z działalnością online mogą spać spokojnie i są bardziej odporne na wstrząsy? Czym różni się komunikacja B2B od B2C?

Między innymi na te pytania będą starali się odpowiedzieć zaproszeni goście: Katarzyna Kociuba (Pracuj.pl) oraz Tomasz Bolcun (ClickMeeting). Spotkanie poprowadzi Michał Zalewski (Dobrze Powiedziane).

Wydarzenie jest bezpłatne, należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie ibra.clickmeeting.com/ibra-rozmowy-3

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie

IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie

29 czerwca 2020