IAB/PwC AdEx – 2,6 mld zł na reklamę online w 2014 r. (infografika)
  • 0
  • 1
2.04.2015

IAB/PwC AdEx – 2,6 mld zł na reklamę online w 2014 r. (infografika)

W 2014 r. dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 7,2% i przełożyła się na dodatkowe 176 mln zł wydane na komunikację cyfrową w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość wydatków w roku ubiegłym wyniosła tym samym 2,6 mld zł. Największa dynamika dotyczyła reklamy na urządzeniach mobilnych, w social media oraz wideo online. To wnioski z badania IAB AdEx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 kwietnia 2015

1 kwietnia 2015