IAB tworzy wzory briefów dla klientów agencji interaktywnych
  • 0
  • 1
4.10.2011

IAB tworzy wzory briefów dla klientów agencji interaktywnych

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej grupa robocza Agencje Interaktywne/Marketing interaktywny stworzyła dwa wzory briefów dla klienta: na kampanię marketingową oraz na serwis WWW. Obydwa dokumenty zostały stworzone na potrzeby marketerów zainteresowanych wzmocnieniem swojej obecności w Sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

WP startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie „Ciekawsza strona informacji” ma na celu ugruntowanie w świadomości odbiorców przekonania, że portal to źródło różnorodnych informacji, przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odświeżenie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.