„Przewodnik po TikToku” IAB Polska - Marketing przy Kawie
IAB Polska publikuje „Przewodnik po TikToku”
  • 0
  • 1
5.07.2024

IAB Polska publikuje „Przewodnik po TikToku”

W Polsce z TikToka korzysta już niemal 14 mln osób. Dane w ujęciu rok do roku pokazują, że liczba ta sukcesywnie się zwiększa. Jak wykorzystać tę platformę do generowania wzrostu biznesowego i umacniania świadomości i lojalności wobec marki? Aby w tym pomóc, Grupa Robocza Social Media IAB Polska opracowała „Przewodnik po TikToku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2024

4 lipca 2024