IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w Internecie
  • 1
  • 0
25.10.2017

IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w Internecie

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Dlaczego potrzebna jest certyfikacja pomiaru widoczności reklam? Odpowiedzią na te pytania ma być standard viewability opracowany przez IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Rozumny

6 lat temu

Co za bzdura. Rozumiem analizę widzoalności reklam i przyjmowane kryteria, bo jakieś muszą być przyjęte żeby jakoś tam zinterpretować wyniki. Ale żeby zaraz do tego kroić normy i certyfikaty? Najwyraźniej ktoś próbuje zarobić na wydumanych "szkoleniach" i "certyfikatach".

25 października 2017

24 października 2017