Uregulować influencer marketing: plany IAA i IAB Polska oraz SKM SAR
IAB Polska, IAA Polska i SAR chcą uregulować influencer marketing
  • 0
  • 2
22.07.2024

IAB Polska, IAA Polska i SAR chcą uregulować influencer marketing

IAB Polska i IAA Polska ogłosiły współpracę nad opracowaniem standardów dotyczących influencer marketingu. Efektem mają być rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo marek i przejrzystość działań reklamodawców oraz agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56426 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lipca 2024

21 lipca 2024

19 lipca 2024