IAB i SAR wybierają FreshMaila - Marketing przy Kawie
IAB i SAR wybierają FreshMaila
  • 0
  • 1
25.03.2009

IAB i SAR wybierają FreshMaila

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) oraz IAB Polska będą przeprowadzać swoje kampanii e-mail makretingowe za pomocą systemu FreshMail.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55084 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2009

Przednówkowy podmuch pesymizmu

Od kilku miesięcy rośnie pesymizm Polaków. Marzec nie był tutaj wyjątkiem: po raz kolejny nastroje wyraźnie się pogorszyły. W marcu mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów WOK obniżył się o 4 pkt. w porównaniu z lutym do 67 pkt. Pogorszenie szczególnie mocno dotyczy ocen klimatu gospodarczego, które obniżyły się o 7 pkt. do zaledwie 47 pkt. Tak niskich ocen klimatu gospodarczego nie obserwowano od 1992 roku. Polacy oceniają, że kryzys już dotknął naszą gospodarkę.