IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego
  • 0
  • 1
22.01.2021

IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji IAB HowTo: Digital PR – Nowy Wymiar Reputacji najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in. jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego w formie online.

Podczas IAB HowTo: Digital PR będzie można nauczyć się wykorzystywania narzędzi analitycznych marketingu online do maksymalizowania działań media relations. Prelegenci pokażą najciekawsze case studies, jak można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations. Przedstawione zostaną nowoczesne rozwiązania online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną, a także monitoringiem sieci zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

– O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji, mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który za pomocą innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. I przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości – mówi Paweł Modzelewski, 247Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.

Konferencja skierowana jest do marketerów i specjalistów komunikacji, pracowników biur prasowych, PR managerów oraz wszystkich osób zajmujących się komunikacją korporacyjną.

Podczas wydarzenia wystąpią m.in.:

  • Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications;
  • Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication;
  • Michał Górecki;
  • Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape;
  • Iwona Gielecińska, Up&More;
  • Agata Staniszewska, Agora;
  • Mateusz Krogulec, DDOB;
  • Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo;
  • Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint;
  • Maciej Wernicki, RealMe.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. Objęta jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie howto.iab.org.pl/pr-2021.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
IAB HowTo: Digital PR odbędzie się online 10 lutego 2021

IAB HowTo: Digital PR odbędzie się online 10 lutego 2021

21 stycznia 2021

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland

Jak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.