- 0
- 1
IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji IAB HowTo: Digital PR – Nowy Wymiar Reputacji najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in. jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego w formie online.
Podczas IAB HowTo: Digital PR będzie można nauczyć się wykorzystywania narzędzi analitycznych marketingu online do maksymalizowania działań media relations. Prelegenci pokażą najciekawsze case studies, jak można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations. Przedstawione zostaną nowoczesne rozwiązania online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną, a także monitoringiem sieci zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.
– O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji, mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który za pomocą innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. I przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości – mówi Paweł Modzelewski, 247Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.
Konferencja skierowana jest do marketerów i specjalistów komunikacji, pracowników biur prasowych, PR managerów oraz wszystkich osób zajmujących się komunikacją korporacyjną.
Podczas wydarzenia wystąpią m.in.:
- Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications;
- Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication;
- Michał Górecki;
- Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape;
- Iwona Gielecińska, Up&More;
- Agata Staniszewska, Agora;
- Mateusz Krogulec, DDOB;
- Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo;
- Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint;
- Maciej Wernicki, RealMe.
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. Objęta jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie howto.iab.org.pl/pr-2021.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1