IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012
  • 0
  • 2
18.07.2012

IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012

Reklama w Internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosły 485 milionów zł. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku, jest to wzrost o 9%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę mobile. Najbardziej aktywne sektory to nieruchomości, motoryzacja oraz turystyka i gastronomia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2012