IAB AdEx Benchmark 2012: Reklama cyfrowa w Europie na fali wzrostowej
  • 0
  • 1
30.08.2013

IAB AdEx Benchmark 2012: Reklama cyfrowa w Europie na fali wzrostowej

Polska znalazła się na 11. miejscu wśród 26 krajów w europejskim rankingu wydatków na reklamę online – AdEx Benchmark 2012. Wartość rynku na Starym Kontynencie wyniosła 24,3 mld euro, co stanowi 25,6% całkowitych wydatków na media. Dynamika wzrostu nad Wisłą utrzymuje się na średnim europejskim poziomie – około 11%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2013