IAA Polska zainicjuje dyskusję o sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej - Marketing przy Kawie
IAA Polska zainicjuje dyskusję o sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej
  • 0
  • 1
5.11.2015

IAA Polska zainicjuje dyskusję o sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej

PKB Polski w ostatnich latach rośnie. W tym samym czasie przychody reklamowe stacji telewizyjnych spadają. Jacek Olechowski, prezes polskiego oddziału IAA, na łamach „Pulsu Biznesu” przybliżył ideę zorganizowania obrad okrągłego stołu, przy którym zasiedliby przedstawiciele wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, by dyskutować o tej sytuacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2015