- 1
- 5
„I znowu nowe” – Vinted w nowej kampanii to nie tylko używana odzież
Platforma sprzedaży odzieży i rzeczy używanych Vinted odświeżyła identyfikację marki. Towarzyszy temu kampania „I znowu nowe”. Celem jest umocnienie tożsamości Vinted na rynku second-hand, a jednocześnie torowanie drogi do ekspansji poza kategorię odzieży.
Hasło Vinted „I znowu nowe” promuje świeży sposób konsumpcji z wykorzystaniem rzeczy z drugiego obiegu, których można używać bez końca. Kampania nawiązuje do minihistorii różnych osób korzystających z Vinted. Każda rzecz ma swoją historię, a dzięki Vinted te historie trwają dalej.
– Najlepsze pomysły są proste, autentyczne i inspirujące. Dzięki „I znowu nowe” rzucamy światło na doświadczenia naszych członków i zamieniamy je w historie. „I znowu nowe” mówi o odnawialnej radości, potencjale i wartości. To koncepcja przepełniona nadzieją, która będzie kształtować kreatywną podróż naszej marki przez wiele lat – mówi Emma Sullivan, dyrektor kreatywna w Vinted.

„I znowu nowe” w Vinted
Kampania pojawi się w telewizji oraz w różnych kanałach online i mediach społecznościowych w kilku europejskich krajach. W lutym rozpocznie się w Wielkiej Brytanii i Francji, a w kolejnych miesiącach w Hiszpanii, we Włoszech i w Polsce. Nowa stylistyka marki będzie stopniowo wdrażana w komunikacji i identyfikacji wizualnej Vinted w nadchodzących miesiącach.
Kampanię zrealizował Vinted, spot wyprodukował holenderski dom produkcyjny 100%.
- 4