Hyundai i Maroon 5 na mundial z coverem utworu Boba Marleya
  • 2
  • 0
14.06.2018

Hyundai i Maroon 5 na mundial z coverem utworu Boba Marleya

Marka Hyundai rozpoczęła kampanię wizerunkową, w której zobaczyć można Maroon 5. Zespół zaaranżował na nowo przebój Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd legendarnemu muzykowi reggae.

W reklamie „Hunday x 2018 FIFA World Cup” muzycy Maroon 5 wykonują swoją wersję przeboju na tle stadionu piłkarskiego. Spot będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju.

Teledysk w stylistyce reggae oraz spot reżyserował Joseph Kahn. W filmie pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.

 

14 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2018

Internet Rzeczy będzie rewolucjonizować rzeczywistość biznesową w perspektywie najbliższych 3 lat – badanie KPMG International

W perspektywie najbliższych trzech lat Internet Rzeczy i sztuczna inteligencja będą głównymi nośnikami cyfrowych zmian w gospodarce i transformacji społecznej – wynika z raportu KPMG International „The Changing Landscape of Disruptive Technologies. Tech disruptors outpace the competition”. Cyfrowi agregatorzy, którzy skutecznie świadczą cyfrowe usługi na masowym rynku, odegrają znaczącą rolę w budowaniu nowego porządku w biznesie.