Hyundai dzieli dział marketingu - Marketing przy Kawie
Hyundai dzieli dział marketingu na kreatywny i efektywnościowy (performance)
  • 0
  • 1
5.08.2024

Hyundai dzieli dział marketingu na kreatywny i efektywnościowy (performance)

Hyundai Motor w Stanach Zjednoczonych rozdziela stanowisko dyrektora marketingu (CMO). Tworzy dwa działy: kreatywny i efektywnościowy (performance).

Angela Zepeda, dotychczasowa chief marketing officer, pokieruje działem kreacji marketingowej jako chief creative officer. Będzie nadzorowała marketing społecznościowy, kreatywny, experiential i wielokulturowy.

Sean Gilpin obejmie funkcję wiceprezesa ds. performance marketingu. Kompetencje jego działu będą obejmować:

  • zakup mediów,
  • zarządzanie relacjami z klientem,
  • e-commerce,
  • marketingowe zarządzanie finansami.

Oba amerykańskie działy marketingu będą pracowały razem pod kierownictwem Randy’ego Parkera, dyrektora generalnego Hyundai Motor America.

– Zdajemy sobie sprawę, że klienci mają wiele opcji, jeśli chodzi o zakup samochodu: od pojazdów elektrycznych i hybryd po innowacje technologiczne. Rynek jest pełen szumu i informacji, które mogą dezorientować klientów, być mylące i czasami odwracać uwagę od głównego przekazu marki. Restrukturyzacja pozwoli nam budować programy marketingowe wokół danych i wyników sprzedaży, które pomogą nam w osiągnięciu czołowej pozycji w branży – powiedział Randy Parker.

Zespół kreatywny skupi się na tworzeniu i rozwijaniu treści kreatywnych, aby angażować odbiorców we wszystkich kanałach dotarcia. Zespół performance przyjmie podejście analityczne do realizacji strategii marketingowej i inwestycji w poszczególne kanały.

W ostatnich latach modernizację stanowiska dyrektora marketingu (CMO) prowadziły Coca-Cola i Starbucks.

  • 1
Hyundai dzieli dział marketingu na kreatywny i efektywnościowy (performance)

Hyundai dzieli dział marketingu na kreatywny i efektywnościowy (performance) (fot. reklama modelu Ioniq 6)

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2024

Projektowanie prezentacji: Czy AI wystarczy? – bezpłatny webinar

Gdy dostęp do AI stał się powszechny, a kolejne aplikacje prześcigają się w coraz to nowszych i spektakularnych możliwościach jej wykorzystania, trudno oprzeć się pokusie używania jej w jak największym stopniu. Jednak, po początkowym okresie ekscytacji potencjałem AI w generowaniu treści tekstowych i graficznych, zaczynamy dostrzegać coraz więcej istotnych wad. Czy do projektowania prezentacji wystarczy dobra aplikacja?

2 sierpnia 2024

1 sierpnia 2024