Hypermedia dla Aster
  • 0
  • 1
2.07.2007

Hypermedia dla Aster

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) opracowała koncepcję promocji usług dostępu do Internetu w ASTER i zaplanowała komunikację internetową Disney Channel, nowego kanału w ofercie telewizyjnej ASTER. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu rozstrzygniętego w styczniu bieżącego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2007

Dlaczego nie wybieramy tego, co nas uszczęśliwia?

Jednym z podstawowych założeń teorii ekonomii klasycznej jest twierdzenie, iż istoty ludzkie są zdolne wybierać to, co jest dla nich najlepsze. Według Christophera Hsee i Reida Hastie, profesorów Nauk behawioralnych i Marketingu na Uniwersytecie Chicago Graduate School of Business (Chicago GSB), ta hipoteza nie jest nieomylna. W opublikowanym niedawno badaniu, zatytułowanym "Decision and experience: why don’t we choose what makes us happy?" badacze dowodzą, że w sytuacji kiedy jest dużo możliwych wyborów, większość ludzi podejmuje niewłaściwe decyzje.