Hybrid Academy z webinarem o digital marketingu - Marketing przy Kawie
Już 24 kwietnia webinar „Digital marketing z perspektywy domu mediowego”
  • 0
  • 1
14.04.2025

Już 24 kwietnia webinar „Digital marketing z perspektywy domu mediowego”

Już 24 kwietnia odbędzie się webinar Hybrid Academy „Digital marketing z perspektywy domu mediowego”.

Podczas webinaru Hybrid Academy poruszone zostaną następujące tematy:

  • Jak zmienia się rola agencji/domu mediowego w realizacji kampanii digital marketingowych?
  • Konsekwencje rozwoju AI w kontekście gigantów marketingu online – szanse i zagrożenia
  • Czy powinniśmy ufać big techom? Dlaczego kwestia zaufania ma kolosalne znaczenie?
  • Czym jest transparentność działań w marketingu online?

Wydarzenie ma akredytację DIMAQ.

Agenda

  • Czy w obszarze wykorzystania danych w digital marketingu zatoczyliśmy koło?
    O niedoborze i nadmiarze danych. Czy istnieje złoty środek?
  • Czy możemy powiedzieć big techom „SPRAWDZAM”?
    Co wiemy, a czego nie dowiemy się o naszych kampaniach?
  • AI i giganci digital marketingu
    Szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  • Po co nam dom mediowy?
    O zmieniającej się roli agencji we współpracy z reklamodawcą

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale należy się zarejestrować na stronie hybridacademy.ai/dommediowy.

Prowadzący

Michał Szczur

Master trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. badań oraz mobile. Z domem mediowym Mindshare związany od 14 lat. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu. Zajmuje się też wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych.

Przemysław Symonides

Z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych start-upów pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.

Hybrid Academy

„Digital marketing z perspektywy domu mediowego” – webinar Hybrid Academy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 kwietnia 2025

  • 1
  • 1
  • 0
14.04.2025

Ograniczenie reklamy żywności wysokoprzetworzonej może uderzyć w świąteczne kampanie – ostrzega prezes Marks & Spencer

Ograniczenia reklamy produktów wysokoprzetworzonych w Wielkiej Brytanii, które zaczną obowiązywać od jesieni br., mogą oznaczać koniec tradycyjnych reklam przed Bożym Narodzeniem – ostrzegł prezes sieci handlowej Marks & Spencer, Archie Norman. W reklamach tych dominują bowiem produkty takie jak pudding świąteczny, ciasteczka z bakaliami czy kiełbaski – wszystkie uznawane za junk food.

13 kwietnia 2025