Husqvarna powierza w 180heartbeats + Jung v Matt budżet social media
  • 0
  • 0
16.04.2018

Husqvarna powierza w 180heartbeats + Jung v Matt budżet social media

Przetarg na obsługę social media marki Husqvarna Poland wygrała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Automower serii X-line.

Po stronie marki Husqvarna działania koordynuje Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager CEE. W ramach 180heartbeats + Jung v Matt dla brandu pracują:

  • Dominika Bell, senior account executive,
  • Martin Winther, creative director & partner,
  • Anna Klamecka, strategy planner,
  • Adam Kręgielewski, digital strategist,
  • Mateusz Żuchlewski, senior performance analyst,
  • Patryk Siara, senior community manager.

Wspiera ich team: Pablo Dominguez Agregan (art director) i Mateusz Gaca (senior copywriter).

16 kwietnia 2018