„Humanizm Wam w duszę” – kulturalne owoce Frugo (wideo) - Marketing przy Kawie
„Humanizm Wam w duszę” – kulturalne owoce Frugo (wideo)
  • 1
  • 3
16.05.2013

„Humanizm Wam w duszę” – kulturalne owoce Frugo (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Frugo pod hasłem „Owoc kultury”. Spot utrzymany w konwencji thrillera zawiera nieoczekiwaną puentę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55347 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

novak

11 lat temu

powodzenia

Niech Wam rynek miękkim będzie.

16 maja 2013