Human Ark przechodzi rebranding i rozszerza działalność
  • 0
  • 4
20.05.2022

Human Ark przechodzi rebranding i rozszerza działalność

Warszawskie studio produkcyjne Human Ark obchodzi 15-lecie istnienia. Human – bo taką nazwę nosi od teraz firma – zmienia identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka. Rozwija także zainicjowaną już współpracę z nowym rodzajem klientów.

Teraz Human oprócz działań dla branży reklamowej i animacji realizuje także długie formy i projekty fabularne w zakresie VFX i postprodukcji. Do pracy nad filmami firma utworzyła w swojej warszawskiej lokalizacji specjalnie wyposażoną przestrzeń, która umożliwia kompleksową obsługę postprodukcyjną.

Human Ark to od teraz Human. Uprościliśmy nazwę, bo Human jest kwintesencją tej firmy. To jedno słowo najlepiej oddaje naszą strategię. W codziennych działaniach stawiamy na człowieka – bo firmę tworzą ludzie. Strategicznie z kolei chcemy dać wyraźny sygnał o szerszym zakresie usług. Nie jesteśmy tylko studiem animacji, które robi wysokiej jakości reklamy. W ofercie Human jest całe spektrum usług postprodukcyjnych i VFX umożliwiających pracę nad wszelkimi formami filmowymi, począwszy od reklam, przez teledyski i kampanie, po seriale i filmy fabularne – mówi Maks Sikora, CEO studia produkcyjnego Human.

Nowa przestrzeń, która powstała w studiu, jest wyposażona w stanowiska do montażu offline, online i kolor-korekcji oraz w salę kinową.

  • 4
Nowe logo Human Ark – od teraz Human

Nowe logo Human Ark – od teraz Human

Nowe logo Human Ark – od teraz Human
Nowe logo Human Ark – od teraz Human
Nowe logo Human Ark – od teraz Human

 

 

20 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.

19 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.