Huawei z telewizyjną kampanią teaserową - Marketing przy Kawie
Huawei z telewizyjną kampanią teaserową
  • 1
  • 0
1.03.2019

Huawei z telewizyjną kampanią teaserową

„P jak piękna fotografia” – to hasło kampanii marki Huawei, która poprzedza główne działania promocyjne nadchodzącej serii smartfonów P30. Akcja teaserowa wystartowała 1 marca i po raz pierwszy obejmie telewizję. Działania potrwają do 26 marca, czyli do dnia globalnej premiery urządzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania Salesforce

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami w czasie rzeczywistym, niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych – pokazuje raport Salesforce „State of Marketing”.