Huawei pomaga niewidomym zobaczyć emocje
  • 1
  • 0
31.01.2019

Huawei pomaga niewidomym zobaczyć emocje

„Facing Emotions” to projekt firmy Huawei, który ma przesuwać granice wykorzystania technologii i wspierać osoby, które nie mogą odbierać świata wszystkimi zmysłami. Specjalna aplikacja sprawia, że smartfon skanuje twarz osoby, z którą rozmawia osoba niewidoma lub niedowidząca, identyfikuje jej emocje i przekłada na charakterystyczny dźwięk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 stycznia 2019

30 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2019

Best of Online Marketing – ostatnia chwila na zdobycie tańszego biletu

Wiosenny Kongres Best of Online Marketing odbędzie się 28–29 marca w Warszawie. Solidną dawkę wiedzy i praktyki dostarczą eksperci i praktycy z branży marketingowej w Polsce. Będzie można posłuchać m.in. Janiny Bąk, Pawła Tkaczyka, Kamila Kozieła, Karola Dziedzica i Artura Jabłońskiego. Do końca stycznia obowiązuje promocja na bilety: 479 zł zamiast 999 zł za pierwszy dzień kongresu lub 879 zł zamiast 1799 zł, gdy weźmie się udział także w warsztatach drugiego dnia.