3 0 6.06.2018HTC zachęca do uruchomienia hipermocykampanie reklamowe marketing internetowy TweetFirma HTC ruszyła z kampanią internetową „Uruchom swoją hipermoc”. Promuje w niej model U12+.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54810 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 6.06.2018ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PROd lat obserwowana jest degradacja znaczeniowa pojęcia public relations. Reprezentanci środowiska zawodowego związanego z tą dyscypliną chcą rozpocząć dyskusję nad powszechnym nadużywaniem terminu „public relations” i skrótu „PR” do określania innych – zwłaszcza nieetycznych – technik komunikacji. W związku z tym startuje kampania „PR. Bez komentarza”.
1 0 0 0 0 6.06.2018Wojciech Modest Amaro powraca w reklamie farb Magnat CeramicKampania reklamowa farb Magnat Ceramic (Śnieżka) powróciła na ekrany w odświeżonej odsłonie. Jej twarzą, tak jak poprzednio, jest kucharz i restaurator – Wojciech Modest Amaro.
1 0 0 0 0 6.06.2018Od Tatr po Bałtyk – film Fundacji Edukacji Polonijnej promujący PolskęFundacja Edukacji Polonijnej przygotowała ponad 3-minutowy film promujący nasz kraj. Kierowany jest on zwłaszcza do rodaków mieszkających poza granicami. Wszystko to w ramach akcji „Odkryj Polskę/Explore Poland”.
0 1 0 0 0 6.06.2018Polacy w jury 25. edycji Golden DrumDo grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu Golden Drum zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata. Wśród nich jest troje ekspertów z Polski. To Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektor ds. rozwoju biznesu MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, executive creative director Grey Group Poland.