HP w reklamie na chiński rynek przekonuje, że gry komputerowe dobrze wpływają na ludzki mózg - Marketing przy Kawie
HP w reklamie na chiński rynek przekonuje, że gry komputerowe dobrze wpływają na ludzki mózg
  • 4
  • 1
30.10.2019

HP w reklamie na chiński rynek przekonuje, że gry komputerowe dobrze wpływają na ludzki mózg

Firma HP na chińskim rynku rozpoczęła kampanię reklamową „Achieve Gamefulness”. Ukazuje w niej gry komputerowe – a przy tym swój komputer Omen – jako pożyteczne dla ludzkiego mózgu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 października 2019

Czytaj także