House promuje kolekcję jesienno-zimową w kampanii „Every Sound Makes Music” (wideo)
  • 2
  • 4
18.08.2014

House promuje kolekcję jesienno-zimową w kampanii „Every Sound Makes Music” (wideo)

House rozpoczyna sezon jesienno-zimowy. Hasło muzycznej kampanii marki to „Every Sound Makes Music”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

A

10 lat temu

Naga kampania

http://twojasprawa.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ikona-House.jpg
Firma LPP (House, Cropp, Sinsay, Mohito, Reserved i Reserved Kids) od początku września zaśmieca przestrzeń publiczną wielu polskich miast plakatami reklamowymi marki House, które przedstawiają parę podczas domniemanego kontaktu seksualnego. Para jest naga, a modelka ma jednoznaczny wyraz twarzy. Wyjątkowo prowokacyjna reklama zilustrowana jest hasłem „Every Sound Makes Music”, czyli „Każdy dźwięk tworzy muzykę”. Reklama jest prowokacją wymierzoną szczególnie w rodziców, którzy nie życzą sobie, aby ktokolwiek, a zwłaszcza koncerny, kierował do ich dzieci rozerotyzowane obrazy wbrew ich woli.

18 sierpnia 2014

14 sierpnia 2014