Hotel Westin jako tusz do rzęs Maybelline - Marketing przy Kawie
Hotel Westin jako tusz do rzęs w kampanii Maybelline New York
  • 0
  • 5
10.07.2024

Hotel Westin jako tusz do rzęs w kampanii Maybelline New York

W czerwcu ruszyła kampania wprowadzająca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Marka prowadziła działania w digitalu, a także upodobniła hotel Westin w Warszawie do butelki tuszu do rzęs.

W lipcu hotel Westin przypomina opakowanie tuszu do rzęs. To początek aktywacji, które Maybelline New York (L’Oréal Polska) planuje w okresie wakacyjnym.

– Po raz pierwszy w historii hotel Westin został nośnikiem reklamowym. Przygotowując kampanię dla naszego klienta, chcieliśmy oddać kształt maskary – jej podłużną i smukłą formę. Centralne umieszczenie budynku gwarantuje duży zasięg i viralowy charakter akcji. Instalacja będzie znajdować się na fasadzie hotelu do końca lipca – komentuje Aleksandra Szymanowska-Takagi, integrated communication manager w agencji Wavemaker.

Kampania 360 stopni skierowana jest do młodych kobiet z pokolenia Z i Y, poszukujących jakościowych nowości. Głównym celem jest budowa świadomości nowości w portfolio tuszów z serii Lash Sensational i korzyści, jaką jest efekt wydłużonych i podkręconych rzęs.

– Jako Maybelline New York chcemy wytyczać nowe trendy w marketingu. W zeszłym roku jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystaliśmy CGI (computer-generated imagery), np. przy okazji kampanii podkładu Super Stay 24H Skin Tint, maskary Sky High czy pomadki Vinyl Ink. W tym roku poszliśmy o krok dalej. Nasza najnowsza maskara jest realna i znajduje się na bardzo eksponowanym budynku w Warszawie. Ta kampania to dopiero początek naszych wakacyjnych działań. W sierpniu planujemy dużo niespodzianek – z muzycznymi atrakcjami na czele – dodaje Patrycja Jakubowska, brand business leader Poland & Baltic Hub Maybelline New York.

Maskarę Maybelline-Firework można również zobaczyć na dwóch siatkach outdoorowych przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie. Dodatkowo Wavemaker umieścił reklamy we wszystkich dostępnych placementach w centrum handlowym Westfield Arkadia. W stolicy znajduje się także 340 citylightów z reklamą marki.

Kampania wspierana jest działaniami z obszaru advocacy, które realizowane są przez agencję Enyo. Kreację przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Kampania odbywa się w stacjach telewizyjnych, digitalu oraz na outdoorze.

  • 5
Hotel Westin jako tusz do rzęs

Hotel Westin jako tusz do rzęs

Hotel Westin jako tusz do rzęs
Przystanek autobusowy Dworzec Centralny

Przystanek autobusowy Dworzec Centralny

Siatka outdoorowa przy ulicy Marszałkowskiej 111

Siatka outdoorowa przy ulicy Marszałkowskiej 111

Siatka outdoorowa przy ulicy Marszałkowskiej 111

Siatka outdoorowa przy ulicy Marszałkowskiej 111

10 lipca 2024

9 lipca 2024