Hotel Westin jako tusz do rzęs Maybelline - Marketing przy Kawie
Hotel Westin jako tusz do rzęs w kampanii Maybelline New York
  • 0
  • 5
10.07.2024

Hotel Westin jako tusz do rzęs w kampanii Maybelline New York

W czerwcu ruszyła kampania wprowadzająca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Marka prowadziła działania w digitalu, a także upodobniła hotel Westin w Warszawie do butelki tuszu do rzęs.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2024

9 lipca 2024